診察後のお会計・請求書の発行 / How to pay for your medication

現在行っております処方郵送については今後順次終了予定です。今後の処方につきましては、主治医とご相談ください。ご理解の程よろしくお願いいたします。
Due to the lifting of State of Emergency for COVID-19, we will end postal service of prescribed medication.
Please discuss with your attending psychiatrist if necessary, and thank you very much for your understanding.
電話による診察の後はこのページを読んでください.
Please follow the instruction below when you need medication after your phone consultation.
① このページのフォームに情報を入力し,内容を確認して一番下の送信ボタンを押してください.
② 情報がこちらに届いた後,処方の請求書が入力したメールアドレスに送付されます.
③ メールに届いた請求書に従って銀行振込を行ってください.
① Fill in the form below, double-check, and click the send button.
② Invoice will be sent to your email address.
③ Please bank transfer the fee to the health center account instructed in the email.
注: 振込が確認された後にお薬を発送いたします.診察後は速やかに情報を入力してください.
注: 電話による診察,郵送による処方は大学の活動制限に応じて行っております.
大学の活動が正常化した際には中止となる見込みですのでご承知ください.
Please note that we only conduct phone consultation and send medication while the campus is closed for COVID19.
Medication will be sent out after we confirm your payment.

処方の郵送に関わる情報はこちらに入力してください

All the information below need to be filled in to send you medication.

現在フォームが使用できない状況です.
お手数をお掛けしますが,次のようにメールを送ってください.

件名に【】をつけて,受診した日と患者番号を記入してください.
例:【3/3受診 123456】

本文に下の部分をコピーアンドペーストをして,情報を全て記入しメールを送信してください.

—–ここから
お名前:
メールアドレス:
連絡先電話番号:
郵送先の郵便番号:
郵送先の住所:
—–ここまで

送信先のアドレス:

 

[at]をアットマークに変換して送信してください.
このアドレスは会計用ですので,お問い合わせには使えません.

The form is currently unavailable.
We apologize for the inconvenience, but please send us an email as follows.

Please put [ ] in the subject line, and enter the date of your visit and the patient number.
Example: [3/3 visit 123456].

In the body of the email, please copy and paste the following information and fill in all the information.

—– from here
Name:
E-mail:
Phone number:
Post code:
Mailing Address:
—– ends here

E-mail:

 

Please convert “[at]” to “at mark” before sending.
This address is for accounting purposes use only. We can not answer any inquiries sent to this address.